Pagini

marți, 13 martie 2018

Homosexualitate, pedofilie, suspiciune de crimă, înțelegeri mafiote, șantaj, ofițeri acoperiți, la vârful BOR! (înregistrare audio)



O discuție telefonică între doi preoți, purtată prin luna iulie 2017 (clipul video se poate accesa aici), când cazul episcopului de Huși acuzat de homosexualitate era pe tapet, demonstrează că slujitorii bisericii știu cu mult mai multe lucruri decât apar în spațiul public. Unul dintre cei doi este preot în Arhiepiscopia Sibiului, avându-l șef pe Mitropolitul Laurențiu Streza, iar celălalt este preot în Arhiepiscopia Buzăului și Vrancei, condusă de Arhiepiscopul Ciprian.

În contextul în care cazul episcopului Corneliu era viu discutat în cadrul Sinodului BOR, întrunit de urgență, din dialogul celor doi preoți reiese că lucrurile sunt agitate în mijlocul episcopilor. Cei doi vorbesc de 27 de episcopi homosexuali care ar face opoziție Patriarhului Daniel, dar și de multe alte nereguli din sânul BOR.

Preot Sibiu: Eu spun de la părintele consilier care era acolo în sală (la Sinod-n.red.). A primit amenințări acesta bătrân (Patriarhul). I-au zis: „nu crezi că s-ar putea să te îmbolnăvești și să te retragi tu, decât să plecăm noi?”
Preot Buzău: De la homosexuali (episcopii din sinod -n.red.), nu?
Preot Sibiu: Ce anume? Da. A ridicat mapa (Patriarhul), că știi că el are o mapă în care semnează toate cele și a aruncat-o către ăsta al vostru (Arhiepiscopul Ciprian al Buzăului și Vrancei-n.red). „Al dracului să fii de spurcat”. L-a făcut în toate felurile.
Preot Buzău: Cum a rămas până la urmă?
Preot Sibiu: A rămas 16, 17, 18 (au stabilit data sinodului în care să tranșeze cazul Huși pe data de 16-18 august 2017-n.red.)
Preot Buzău: Corneliu zboară, știu (episcopul Corneliu Onilă n.n.)
Preot Sibiu: Vlădica al meu, de la Sibiu, că știi că e plecat în Grecia acum, Streza… l-a sunat Patriarhul… că știi că ei sunt cuscrii: fata Patriarhului e căsătorită cu băiatul lui.
Preot Buzău: N-am știut.
Preot Sibiu: Ei, news letter, așa. No, și asta a zis „Când vin încolo”, că știți că Streza are foarte multă influență asupra Preafericitului, a zis „Când vin încolo îi tăiem în două. Ori noi, ori ei”. Teofan (mitropolitul Moldovei-n.red.) a sărit și a zis „Smeriți-vă, nu vă e rușine?”. Andrei Andreicuț de la Cluj s-a făcut roșie toată, cum se face el de obicei, n-a spus nimic. Ce-a fost acolo a fost crimă și pedeapsă.
Preot Buzău: Și cine, în afară de Ciprian (episcopul Buzăului -n.red.), Casian (episcopul Dunării de Jos -n.red.) și Sofronie (episcopul Oradiei-n.red.) cine a mai sărit pentru homalăi?
Preot Sibiu: Păi, Andrei a zis că se abține dar ar fi bine să ne gândim. L-a luat Patriarhul și pe el în bețe. L-a luat pe ăsta de la Ialomița, cum îl cheamă… Păpușa Ucigașă.
Preot Buzău: Vincențiu?
Preot Sibiu: Vincențiu. Și Vincențiu când a auzit despre ce-i vorba s-a lăsat și el păgubaș. Ăsta a fost tare-n gură, de la voi, de la Vrancea (episcopul Ciprian n.n.)
Preot Buzău: Da, are un tupeu nemărginit… i-a fost secretar acolo și probabil a văzut el multe.
Preot Sibiu: Că știe din inside, așa… Oricum, e gravidă problema, e gravidă rău de tot.
Preot Buzău: Și ce speranțe sunt?
Preot Sibiu: Eu am vorbit cu părintele arhimandrit, ăsta… Iustinian, Iustinian Pupă Moaște, îl știți. Și a zis: „Să dea dracu-n ei de nu-i rupe Patriarhul în două”. Le face ceva? „Patriarhul este convins, a luat hotărârea, să-i trimită ori la mănăstire, ori să renunțe la arhierie (episcopii acuzați de homosexualitate -n.red.)”. La un moment dat, ar fi spus Patriarhul, susținut de Teofan, ori eu, ori voi… A fost așa, pe față. Și i-au spus lu patriarhu, zice (n-a spus cine) „Să te pregătești tu să te retragi, nu noi.”
Preot Buzău: A, deci… la baionetă.
Preot Sibiu: Sunt 27 părinte.
Preot Buzău: Homalăi?
Preot Sibiu: Dintre care 2 sunt în același pat filmați.

Mai departe, cei doi preoți vorbesc și de cazul preotului Bumitru Bica, ce a mărturisit în anul 2002 la televizor că este homosexual. Acum, preotul care a plecat din sânul BOR este episcop în Italia având numele de Avondios.

Preot Sibiu: Eu stau și mă gândesc, vlădica Avondios, cum dracu, Doamne iartă-mă, stareț de mănăstire, Mercedes ML la poartă, văzut la episcopie, văzut la Mitropolie, plecat peste tot unde a fost plecat, preot la 17 ani jumătate – 18, s-a trezit el dintr-odată că nu mai suportă și vrea să spună că sunt homosexuali în Biserică. Mă, mă lași... Pe asta n-o cred. Avondios când a plecat, are 6 casete cu ei, cu ăștia care încă sunt acum.
Preot Buzău: Da, foarte interesant.
Preot Sibiu: Foarte interesant, sfinția ta, foarte interesant. Eu am stat și am cercetat foarte bine, pentru că în momentul în care m-am dus la vlădica, la Streza și i-am spus de unde vin a spus: „A, e copilul ăla al meu… eu l-am făcut diacon, eu l-am făcut preot (neinteligibil)… și a plecat la ruși”.
Preot Buzău: Niște probleme foarte delicate. Gândiți-vă la cei care vor fi dovediți homalăi, ei nu au har lucrător, e clar…eu stau și mă gândesc dacă preoții hirotoniți de ei au har? Atunci cununiile, înmormântările, n-ar trebui repetate?
Preot Sibiu: Măi părinte, eu n-am nimic nici cu cununiile, nici cu înmormântările, pizda mă-sii, ducă-se. Măi, da cu botezu…
Preot Buzău: E foarte delicat. Așteptam confirmarea asta. A apărut ceva pe comisarul.ro
Preot Sibiu: Eu nu mă uit, eu îl am pe ăsta în interior. A fost ostracizat, trebuia să fie episcop în Moldova pentru că taică-su e protopopul lui Vladimir, mă refer la Goreanu, la Veniamin (Arhimandrit Veniamin Goreanu, consilier patriarhal n.n.).

Nici discuția celor doi despre cazul episcopului de Huși, Corneliu, nu este lipsită de detalii și picanterii. În plus, cei doi aduc în discuție, se pare, cazul unei sinucideri petrecute cu ceva vreme în urmă în clopotnița mănăstirii Radu Vodă din București.

Preot Buzău: Știți, eu sunt prieten, coleg de clasă cu Damian (Gheorghe Damian, unul dintre preoții acuzați că l-au șantajat cu filme compromițătoare pe episcopul de Huși, Corneliu n.n.). Eu am văzut filmările acu 6 luni, ce avea el… Avea 2 mici filmări: una de 3 minute și una de un minut. Le-a văzut un alt coleg, era să vomite de scârbă.
Preot Sibiu: Dar nu le-ai văzut pe alea din Grecia, în reverendă roz, cu unu care este mâna a doua la patriarhie. N-ai văzut nimic, părinte.
Preot Buzău: Copilul îl întreba: „Preasfinția voastră, nu-i păcat ce facem noi?”. Și el spunea așa: „Și Preafericirea sa face, și vlădica Ciprian, nu-i păcat”. Vă dați seama? Ăla îmi spunea de acum 6 luni că așa se purta dialogul.
Preot Sibiu: Se spune că în momentul în care au fost în Grecia la semidoctoratul sau ce dracu au făcut ei, Preafericitu cu Stresu, se spune că Stresu l-ar fi împins de la spate patriarh, așa spun ăștia, gurile rele. Dar, părinte, uite este părintele ăsta care se ocupă de preoții militari, de la minister, am fost și am vorbit azi cu el… Te crucești ce-ți povestește. Ei au serviciu de informații. Îți stă mintea-n loc, îți stă mintea-n loc, părinte, până unde s-a ajuns. De exemplu, să siluiască un copil, și când copilul a zis că-l doare curu să se ducă la doctor, să se trateze, ca să nu se facă de râs, l-au spânzurat în clopotniță și au spus că s-a smintit și de aia s-a spânzurat. Ai, măi părinte, până unde poți să ajungi?
Preot Buzău: Doamne ferește!
Preot Sibiu: Și mulți dintre ei sunt stareți prin București. Nu spun la ce mănăstiri.
Preot Buzău: Nici nu vreau să știu că îmi face rău.
Preot Sibiu: Lucrurile au ajuns foarte departe.
Preot Buzău: Eu cred că dacă Patriarhul nu ia măsuri ferme acum și nu taie răul…
Preot Sibiu: Acum e, acum e care pe care. Și are putere pentru că e susținut de jidani, e susținut de catolici. Dacă acum nu taie, să spună: câți sunt, 20? Nu o să cadă toți, ăștia care-s la vedere. Dacă nu scapă de ei de acuma, o să fie ori ei, ori el. Și tare mie că o să fie ori el.
Preot Buzău: Va răscula poporul.
Preot Sibiu: Care popor, părinte?
Preot Sibiu: Apropo, să-ți spun una din culise. Știi că noi popii nu bârfim, nu clevetim, numa ne informăm unul pe altul. La un moment dat, la un pahar de șpriț, dar șpriț mai puternic așa, îl întreb pe părintele Emanuel Cărbunaru, ia zi, mă, Manu cum e? Și mi-a zis, „Părinte, uită-te la mine, mă frate, mă Coițe, că așa îmi zicea, eu nu vreau să mai trec prin ce-am trecut cu ăsta.”Prin ce-ai trecut”? „Nu vreau să-mi aduc aminte.”. E o scârbă ăsta, e o scârbă Ciprian (episcopul Buzăului și Vrancei -n.red.).
Preot Buzău: Știu că i-a zis de nevastă, să o lase pe nevastă și să se mute cu el în palat, împreună.
Preot Sibiu: Asta a fost prima care… Da uite că Ciprian nu se gândește că oamenii vor vorbi…
Preot Buzău: Stratagema lor e foarte interesantă. Câtă vreme sunt la putere știu că pot ori să-i cumpere, ori să-i facă într-un fel sau altul.
Preot Sibiu: Părinte, ascultă-mă ce-ți spun. Eu îți spun ca ofițer de informații. Nu m-am ferit niciodată, am făcut școala la SRI, am lucrat la... Dar în momentul în care va apărea unul ca Emanuel, bine e greu de crezut că va apărea că stă bine în Italia, și va apărea și vlădica Avondios care acum 12 ani asta vrut să facă… vlădica Avondios are 5 casete cu ei, pe una dintre ele eu am văzut-o, îi rupe pe picior în două. Pe Avondios de aia l-au lăsat în pace. Altfel îl mătrășeau imediat. Trebuie să fii tâmpit să crezi că un preot care este stareț de mănăstire, la vremea aia, deci acum 12 ani, avea Mercedes ML nou, bani și totul la discreție, să iasă el la televizor și să spună: Vai, nu mai suport, trebuie să spun că sunt homosexual. Ei, pe naiba, haide să fim serioși! E cusută cu ață... roz. Deci ei, de acum 12 ani, au încercat să facă curățenie, dar uite că nu s-a rânduit.
Preot Buzău: Bine, părinte, ne rugăm și așteptăm.
Preot Sibiu: Știți cum e... cu răbdarea treci și marea, cu răul nici pârâul.



sursa: dezvaluiri.ro