Pagini

marți, 18 octombrie 2016

Arhiescrocul Tomisului, turnat la DNA de către Patriarhoțul Trafalet



Patriarhoțul Trafalet a ținut să le transmită azi un mesaj dur și fără echivoc tuturor subalternilor din corporația pe care o conduce, BORâtura: cine mai ia șpagă și n-o dă mai departe, adică către el, va avea de suferit. A aflat-o acum Arhiescrocul Tomisului Teodosie Spăgoveanu, care a fost turnat la DNA chiar de către Patriarhoț.

”A luat șpăgi și le-a păstrat pentru el”, a tunat azi Patriarhoțul Trafalet. ”Chiar și la sume mici, are datoria să-mi dea mie 50% din șpagă. Pentru că așa se fac banii, luând câte puțin de la cei mulți. El însă m-a sfidat, nu mi-a dat nimic, ceea ce practic înseamnă că și-a băgat mâna în bununarul meu larg și m-a furat. Or, așa ceva nu pot tolera.”

Arhiescrocul Tomisului i s-a desfăcut deja contractul de muncă cu BORâtura, pentru ca mesajul transmis de Patriarhoț să fie clar pentru toți subalternii săi. ”Dacă nu-l dădeam afară riscam ca și alți Jegoși să înceapă să ia șpagă doar pentru ei, fără să-mi dea mie nimic. Doamne ferește, nici nu vreau să mă gândesc la tragedie financiară ce se putea întâmpla”, a precizat Patriarhoțul Trafalet.



sursa cu ”adaptări”: timesnewroman.ro