Pagini

luni, 20 iunie 2016

Pentru un fotbal mai bun, pupătorul tata Puiu cere investiții masive în infrastructură, adică biserici, icoane căcătoare de minuni și moaștele sfintei Parascurva în toate lăcașurile de (in)cultură!


Rezultatul dezamăgitor de la Campionatul European de Fotbal cere o reformă urgentă a sistemului din rădăcini precum și investiții majore. Printre cele mai radicale voci se numără cea a selecționerului Anghel Iordănescu, acesta justificând eșecul din Franța prin prisma lipsei de infrastructură.

„Ce zic de ani de zile și nu mă ascultă nimeni. N-avem icoane competitive, nu avem biserici care să facă față unui fotbal profesionist. Așteptăm să finalizăm catedrala aia de decenii, să sperăm că ne ajută dumnezeu și o terminăm construcția până la următoarea campanie de calificare altfel suntem rași”, a spus selecționerul la conferința de presă. „Vă spun, în pauza meciului cu Albania m-am uitat în vestiar și au început să-mi plângă icoanele de ciudă”.

Antrenorul a explicat că, din punct de vedere tactic, n-am picat într-o grupă bună. „Pe vremea când francezii construiau catedrale, noi ne ascundeam în bordeie de pământ. Ați văzut Notre-Dame? Te scapă arbitrul de trei ofsaiduri doar când intri acolo, darămite să te mai rogi. Cu Elveția n-aveam nici o șansă, n-au ei mai multe biserici ca noi, dar acolo își ține biserica banii. Credeți că s-ar fi întors dumnezeu împotriva oamenilor cu bani? Înseamnă că n-ați învățat nimic din istorie. Cu Albania am avut doar ghinion, ce să zic”, a mai spus Iordănescu.



sursa cu ”adaptări”: timesnewroman.ro