Pagini

sâmbătă, 5 decembrie 2015

Patriarhoțul Trafalet va lucra singur de acum în colo la Catedrala Muirii Neamului



Pentru că nu a reușit să strângă destui bani pentru Catedrala Mântuirii Neamului, Patriarhoțul Trafalet nu s-a hotărât să termine singur lucrarea. „Jucam popa-prostu cu un mitropolit și câștigam continuu. Îl lăsasem în fundu' gol, l-am și pus să pupe pisica de vreo două ori. Și odată îmi zice ‘hai mă, încă o mână, cine pierde face singur Catedrala Neamului. Te bagi părinte?’ Am râs, dar m-am băgat. Greșeala mea. Acum, în fiecare zi, imediat după slujba de dimineaţă, iau frumos roaba lui dumnezeu, dacă-mi permiteți o glumă, şi car mortar cu ea pe şantier. Ghinion!”

La slujba de dimineață, patriarhoțul Trafalet are deja salopeta pe sub patrafir, deși sunt 32 de grade în biserică. Imediat după utrenie, patriarhoțul se leapădă de sutană și mai pune câte o cărămidă la zidul catedralei, așa cum i-a promis mitropulitului. „Ce să fac, dacă Statul nu-mi dă bani să termin construcția?”, explică PreaFericitulMaiMultDecâtArTrebuiSăFie. „Eu trebuie să mă țin de cuvânt, că dumnezeu vede. Asta e, o să fac pe dracu-n patru și o să termin singur catedrala asta. Eu nu stau cu mâna întinsă la nimeni, că am și eu mândria mea”, a declarat patriarhoțul plin de nervi și de mortar.



sursa cu ”adaptări”: timesnewroman.ro