Pagini

luni, 2 noiembrie 2015

Să vă ferească Dumnezeu(l nostru) de marșul în care nu vom mai fi tăcuți!



Sunt un tânăr fără orizont, un tânăr care am îmbrăţişat promiscuitatea – în acceptul unui lider de partid cre(s)tin democrat, un tânăr care scrie despre iubire şi sex, un tânăr care – la fel că alţii că el, merge în cluburi şi ascultă muzică la volum maxim.
Nu, nu mă vei găsi în biblioteca! Şi ştii de ce? Pentru că nu trebuie să mă deplasez până acolo. Am biblioteca mea acasă! Şi e mare!
Dacă nu mă crezi, te invit să îmi numeri… cărţile, nesimţitule!
Refuz să mi se spună că aş face parte dintr-o generaţie pierdută! Şi, după ce am participat la marşul de ieri, realizez că şi ceilalţi 10.000 de tineri “fără orizont” gândesc la fel.
Ieri am ieşit în stradă în tăcere, am ieşit în stradă cu tristeţe şi respect, fix că nişte tineri “fără orizont”, fix că nişte tineri care trăiesc în promiscuitate!
Exact aşa! În superbă noastră promiscuitate! Superbă şi civilizată!
Normalitatea celor că ţine, a politicienilor, este hidoasă, aşa cum eşti şi tu în gândire!
Şi tu şi alţii că ţine.
Ştii de ce suntem noi “fără orizont”? Pentru că acel orizont ni l-aţi furat VOI!
Şi când spun “voi” nu mă gândesc la PNŢCD – această mumie a politicii româneşti - ci la toate partidele politice.
Da, s-a decretat doliu naţional. O fi un act politic? Se prea poate! Pentru tine!
Nu şi pentru noi, ăştia care am aflat că oameni pe care i-am cunoscut au pierit în incendiul ăla, nu şi pentru noi ăştia care ne rugăm pentru cunoscuţii care se zbat prin spitale. Pentru ei viaţă nu va mai fi la fel!
Şi, îmi place să cred că nici pentru voi!
Marşul ăla de ieri este un semnal din care sunt sigur că nu eşti în stare să înţelegi ceva!

SĂ VA FEREASCĂ DUMNEZEU DE MARŞUL ÎN CARE NU VOM MAI FI TĂCUŢI!

O să fugiţi că şoarecii! Şi tu şi toţi ceilalţi nenorociţi care aţi întins caracatiţa corupţiei peste toată ţara! Cu tot cu girofare!
Nu, nu suntem o generaţie pierdută! SUNTEM O GENERAŢIE RETREZITĂ, uşor pentru moment!
Însă da-mi voie să-ţi fac o promisiune – pentru mizeriile pe care ai putut să le arunci în spaţiul public, eu – tânărul asta “fără orizont” - ăla pe care nu îl găseşti în biserici şi biblioteci – îţi promit că o să-ţi urmăresc parcursul şi, de fiecare dată când vei îndrăzni să scoţi capul, îţi promit că le voi readuce aminte celorlalţi tineri “fără orizont” de ceea ce ai putut să scrii zilele astea! Şi, pot să fac pariu că moacă ta va fi ştampilată cu flegme pe buletine de vot!

Ajunge! V-aţi bazat prea mult pe memoria scurtă a oamenilor! S-a terminat! Vi s-a terminat!
Aşa că poţi să-l iei de mânuţa pe Piedone şi, de ce nu, pe Mădălin Ionescu şi să va căraţi!
Nu aveţi niciun pic de umanitate în voi, nu ştiţi ce înseamnă empatia sau compasiunea… Sunteţi nişte şerpi care se târăsc pe la colţurile moralităţii umane.

Să va fie ruşine!
P.S.: Tată a fost un domn, boule! Şi eu sunt! Dar nu cu lepre că ţine!


sursa: vulpescu.eu