Pagini

duminică, 4 octombrie 2015

Din Categoria: DE LA LUME ADUNATE... ȘI-NAPOI LA LUME DATE...!



Scandal mare între PreaFericitulMaiMultDecâtArTrebuiSăFie... Nea Trafalet şi NASA. Apa descoperită pe Marte e de fapt agheasmă, Patriarhoțul având dovezi în acest sens. Există mărturia unui nepot al unui fost deţinut, coleg de celulă cu Arsenic Moca, care a mărturisit că sfântul Ardealului se teleporta în fiecare noapte pe Marte cu găleţi pline cu apă.

"Îmi povestea bunicu cum Arsenic spărgea cu târnăcopu' la piatră ziua iar noaptea se teleporta pe planeta Marte să o sfinţească cu agheasmă. Nu dormea deloc. Lua apă de la baie în găleţi şi apoi dispărea câteva ore. Când se întorcea, le povestea tovarăşilor de celulă cum e pe Marte şi cum o să fie descoperită în anul 2015 agheasma lăsată de el acolo." ne-a declarat Ion Ciupitu, nepotul fostului coleg de celulă lui Arsenic Moca.

Patriarhoțul Trafalet specifică:
"Am discutat cu conducerea NASA că ar fi corect ca ei să-mi facă o donaţie de câteva sute de milioane de dolari, deoarece şi noi, românii, am contribuit la succesul misiunilor pe Marte. Cum? Prin sfinţirea planetei de către Arsenic Moca, nu li se strică lor roboţii pe acolo, nu ruginesc. Dar m-am izbit de un refuz categoric, nu vor să cotizeze. NASA e condusă de nişte indivizi obtuzi la minte. Le voi citi personal Moliftele sfântului Vasile şi voi arunca blesteme crâncene asupra rachetelor pe care le vor trimite pe Marte."



sursa: acidphoto