Pagini

miercuri, 15 iulie 2015

Bani pentru biserici... nu pentru canalizare sau drumuri. Viață mizeră ca în Evul Mediu



Autorităţile din Gorj împart 150.000 de lei pentru renovarea a 16 biserici din judeţ, cu toate că în multe localităţi oamenii trăiesc la fel ca în Evul Mediu. (n.r. Sau poate că asta se vrea, lucru ce am demonstrat de nenumărate ori!)

Banii veniţi nu i-au mulţumit însă pe localnici. Mulţi cred că viaţa satului nu înseamnă doar biserica şi spun că priorităţile ar trebui să fie altele. Se plâng că nu au drumuri asfaltate sau canalizare şi, mai grav, unii nici măcar nu primesc banii care li se cuvin ca însoţitori ai persoanelor cu handicap.

„Deocamdată biserica...şi biserica, dar pe primul loc bolnavii. Am caz foarte grav în casă, un copil paralizat, am nevoie de ei, am pensia mică”, a spus o localnică.

„Au fost depuse în total 26 de cereri. Din cele 26, 21 au îndeplinit criteriile de eligibilitate şi la 16 au fost acordaţi bani.
- Reporter: Puteaţi să-i daţi mai devreme?
- Nu, s-a făcut prin hotărâre de Consiliu Judeţean atunci când s-a finalizat termenul de depunere a solicitărilor”
, a explicat Oana Paloş, purtător de cuvânt CJ Gorj.

Consilierii judeţeni ai opoziţiei au votat împotriva acestui proiect de impărţire a banilor: „Am votat împotriva acestui proiect, deoarece aceşti bani au fost bugetaţi la începutul anului şi nu şi-au găsit alt moment să-l atribuie decât acum, înaintea campaniei electorale, scopul fiind de a cumpăra voturi prin intermediul bisericii”, a declarat Dan Vîlceanu, consilier judeţean.

sursa: Digi24