Pagini

miercuri, 4 martie 2015

Și dacă m-aș ”cre(ș)tina” acum?

Din gândirea BORâturilor ce predau religie la școală:

”... Deci, auziţi că l-a călcat maşina pe un coleg de-al vostru. Toată lumea zice că a avut ghinion, că aşa i-a fost soarta. Dar soarta omului este în mâna Domnului, copii. Dacă poliţia care face măsurători şi întreabă martori ar cerceta şi ce-a făcut colegul cu o zi înainte, ar afla că nu s-a închinat creştineşte când a trecut pe lângă biserică, adică exact acolo unde l-a călcat maşina. Ia ziceţi, trebuie să fi auzit de un caz ca ăsta. Da?

Și acum stau și mă-ntreb... dacă eu, în fiecare zi mă culc peste noapte la mine acasă... înseamnă că peste noapte mă calcă mașina pentru că eu NICIODATĂ NU MĂ ÎNCHIN la nici o biserică și nici când trec pe lângă ele (pentru că put groaznic a tămâie și transpirația credincioșilor nespălați)!
Iar dacă mă scol de dimineață... și culmea e că mă scol... liniștit și odihnit... înseamnă că are dreptate Jegosul ăla de popă...! dumnezeu a avut grijă și m-a înviat din morți, așa cum l-a înviat pe isus! Nu?
Mda... trebuie să mă duc la biserică și să-mi cer iertare Jegoșilor și să le promit că de azi în colo cred în Capul Mafiei Lor, adică în dumnezeul lor!
Dar dacă după aia... acel dumnezeu nu o să vrea să mă mai scoale din morți? Așa cum a făcut cu colegul acelor elevi?
Hmmm...! Mai bine îmi văd de treaba mea!
Și o să-i înjur în continuare pe toți Jegoșii ăștia BORâți și pe Capul Mafiei Lor! Că văd că e mai bine așa!
Corect?