Pagini

duminică, 25 ianuarie 2015

Răspunsul pentru cei ce mă înjură... o să-l găsiți în fotografia din postare!

Mulți dintre cei ce răsfoiesc acest blog (eventual prin intermediul Facebook-ului) mă atenționează că folosesc mai tot timpul un limbaj dur, chiar neadecvat, la adresa ”preafericiților” slujitori ai bisericii ortodoxe române! Că nu-i scot din ”BORâturi”, ”Jegoși”, ”Japițe”, ”Pedofili”, ”Curvari”, ”Homosexuali”... și alte ”epitete” ce-mi vin pe moment în cap atunci când scriu despre ei și biserica ce o reprezintă deloc cu onoare față de ”cei ce cred în inexistența unor zei, sfinți sau îngeri”!!!
Pe mulți dintre înfocații care mă înjură și mă blesteamă, mă spurcă, sau oricum s-ar fi numit ”spumele” cu otravă de la gura lor... eu am doar un singur răspuns:
NU FAC ALTCEVA DECÂT SĂ SCOT LA IVEALĂ DIN PRESA SCRISĂ SAU TELEVIZATĂ, EVENIMENTELE MINUNATE, EVENTUAL ȘI COMENTATE DE ALȚII, ÎN CARE SE SCALDĂ ”JEGOȘII” ÎN HAINE DE MORT, CU OASE  PUTREZITE PRIN BUZUNARE OFERTATE CA ”MOAȘTE SFINTE” PENTRU FRAIERI.
Și pentru că mulți cred că noi... suntem cei ce-i înjurăm pe nedrept pe BORâți... iată mai jos, o mostră clasică de conduită a acestora față de noi... cei ce trăim cu capul pe umeri și refuzăm să trăim în jegurile lor de minciuni cu care vor (și chiar o și fac în multe zone ale lumii) să conducă lumea...!
Personajul este (a fost) real și l-ați fi putut vedea pe Facebook accesând ”Parintele Florentin”.
Acum însă... după scandalul iscat după această postare... și-a șters contul!
Priviți MENTALITATEA DE POPĂ (JEGOS și BORât... că e bine zis așa!) față de cei ce nu sunt din ”tagma” lui:


Cam asta-i tot... deocamdată!

Voi ce părere aveți despre ce v-am prezentat?
Aveți și alte lucruri să-mi mai spuneți?
Aveți și alte păreri?
Vă ascult cu mare plăcere!