Pagini

joi, 11 decembrie 2014

Pe bune mă? E declarația ta sau... ? Și atunci când veneau băiețeii și fetițele...?

O postare ce-am preluat-o de pe facebook...! N-am făcut-o eu!
Concluzia ar fi doar una singură: CURVARI, PEDOFILI, HOMOSEXUALI NOTORII... etc...

Și pe ăsta îl idolatrizează cre(ș)tinii??? Probabil că se ”excitau” la auzul acestei expresii... ”vine o gagică la mine (o curviștină probabil), las niște prezervative... ca să știe... ce-o să fie!”.

Păi da mă! O curviștină, un băiețel, o fetiță minoră... păi nu? Doar e clar că asta-i menirea lor pe pământ! O declară, o fac, o expun pe toate bisericile...! 
Și toată lumea TACE (inclusiv cei abilitați să vegheze la buna desfășurare a vieții noastre cotidiene)! Le e frică de omul invizibil? Asta să-nțeleg?
60% din populația acestei țări... asta face? Să-mi bag ceva în creierul lor spurcat!