Pagini

miercuri, 5 noiembrie 2014

Este alegerea mea...!
Pe bune?

Îmi place atunci când îi aud pe cre(ș)tini zicând că: ”Este alegerea mea să cred în Dumnezeu...”. DA? Cum ai ajuns să îl alegi tocmai pe el? Era singurul Zeu din casa ta sau ți-au fost prezentați mai mulți Zei și ți s-a pus pata pe Dumne-Zeu? Ce Zei ți-au fost prezentați atunci când ai făcut aceata alegere? A alege înseamnă că erau mai mulți atunci când ai ales, corect? Cum ar fi ca la prezidențiale să fie un singur candidat, ex.: Tăriceanu, iar tu să spui: ”Eu l-am ales pe Tăriceanu pentru că mă iubește, mă ajută etc”.
OK și ceilalți nu te iubeau/ajutau? Iubitul/iubita cum a ajuns lângă tine? Era singur/singură pe planeta asta sau ai avut de ales dintre mai mulți candidați/multe candidate?
Grea gândirea asta...




preluare internet