Pagini

duminică, 12 octombrie 2014

Zidul Plângerii



De 60 de ani un bătrân mergea zilnic la Zidul Plângerii din Ierusalim. Despre acest bătrân aude și o reporteră de la CNN și se hotărăște să-i ia un interviu.
Ajunge ea la Zid și află care este bătrânul. După 45 de minute bătrânul își termină rugăciunea și reportera îl abordează pentru a-i lua interviul.
- Scuzați-mă, eu sunt reporteră la CNN și mă numesc Rebecca Smith. Dvs. cum vă numiți?
- Moritz Fishbein.
- De când veniți la Zidul Plângerii?
- Aproximativ de 60 de ani.
- De 60 de ani! Și pentru ce vă rugați?
- Mă rog ca evreii, creștinii și musulmanii să trăiască în pace. Mă rog să nu mai fie războaie și să dispară ura dintre oameni. Mă rog să nu mai fie foamete nicăieri în lume.
- Și ce simțiți după 60 de ani de rugăciuni?
- Constat că vorbesc la pereți...